niedziela, 3 kwietnia 2011

Witajcie!

Niby się już znamy, ponieważ to nie jest mój pierwszy blog, jednak tematyka tego, całkowicie- a przynajmniej w zamiarze- różnić się będzie od poprzedniego, dlatego gdybyście chcieli zaznajomić się z moim drugim "miejscem w sieci" zapraszam do ulubionych linków :)
Tematyka tego bloga obejmowała będzie....w skrócie mówiąc dbanie o siebie. Jednocześnie stanowić będzie dla mnie motywację, żeby robić cały czas to, co sobie obiecałam ponieważ już raz udało mi się sobie udowodnić, że ta gra jest warta świeczki :)
Na moim blogu będę się starała opisać wszystko to, co robię, żeby czuć się jak najlepiej w swoim ciele. Swoją drogę zmierzającą ku "zgodności marzeń i rzeczywistości" związaną z ciałem, a później pewnie i duchem zaczęłam trochę wcześniej niż dzisiaj- czyli wcześniej niż dzień powstania bloga. Jednak to od dzisiaj chciałabym publicznie przyznawać się do sukcesów i tak zwanych grzechów. Mam tu na myśli zmiany jakie zachodzić będą dzięki tej "koncentracji" na sobie jak i swoje zaniedbania i grzeszki dietetyczne.
Głównie będą tu opisywane krok po kroku i dzień po dniu /lub prawie dzień po dniu/ wszystkie czynności, które wykonuję i będę wykonywać, żeby schudnąć i równocześnie lepiej wyglądać, stosując odpowiednie diety/kosmetyki/suplementy/ćwiczenia :)
Być może, uda mi się Was także zmotywować do pracy nad sobą, oczywiście pod warunkiem, że czujecie taką potrzebę:)
Na zakończenie powiem coś, co będzie początkiem tego bloga....
Nawet najdalsza podróż rozpoczyna się od pierwszego kroku.

pozdrawiam Was ciepło :)
Apka

1 komentarz:

  1. Pierwszy krok już za Tobą. Powodzenia w dbaniu o siebie i... w prowadzeniu bloga :))

    OdpowiedzUsuń